wtorek, 14 lipca 2015

Kim jestem?

Skąd się wzięłam? Jestem tworem. Mieszanką miłości do pisania, wielbicielki różnorakiej lektury i doświadczenia życiowego, którego nie mało. Ile lat? To tylko liczba, nikomu z nas nie pomoże. Jestem, bo lubię. Pojawiam się, by uprzykrzyć bądź (czasami optymizmu nigdy dość!) polepszyć innym życie. Bo to jest najważniejsze. Ja kocham żyć. Cokolwiek, kiedykolwiek by się nie działo, mnie zawsze wspierało uczucie do egzystencji. Jestem, bo chcę, bo mogę, bo lubię, bo nienawidzę, bo kocham, bo się denerwuję! A każdego z Was witam z otwartymi ramionami, byśmy wspólnie mogli zacząć tę przygodę.
Jesteście gotowi? Ja bardziej niżbym się mogła kiedykolwiek spodziewać.
x W.

2 komentarze

  1. No można powoli ruszać, ciekawie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiłaś i już nie mogę się doczekać kolejnych wpisów! :)

    OdpowiedzUsuń